تصویر
اجرای موفق ۶۱ پروژه ورزشی، دستاورد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در دولت سیزدهم
08 شهریور 1402 - 10:55
1
رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در گفتگویی از مهمترین دستاوردهای معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در دولت سیزدهم خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در گفتگویی از مهمترین دستاوردهای معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در دولت سیزدهم خبر داد.

وی مردمی‌سازی تمامی فعالیت‌های دانش آموزان را از مهمترین این دستاوردها عنوان کرد و افزود: طرح شهید خرازی با هدف فراگیرسازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و نیز تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی اجرا شد و در این راستا سالن‌های ورزشی در سطح استان پذیرای دانش آموزان دختر و مادران آنها و دانش آموزان پسر و پدران آنها به صورت رایگان بودند.
رئیسی همچنین بزرگترین دستاورد معاونت تربیت بدنی و سلامت را افزایش سرانه ورزشی در سطح استان بیان کرد و اظهار داشت: با حمایت استاندار البرز و مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و همچنین حضور پرشور خیرین گرانقدر، نهضت ملی ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه در مناطق محروم در قالب طرح شهید سلیمانی، توانست اجرای موفقی را در سطح استان داشته باشد و در این راستا چهل و شش زمین چمن مصنوعی، پنج سالن ورزشی سرپوشیده و همچنین ده کلاس ویژه درس تربیت بدنی برای دختران احداث گردید.
وی از ساخت ساختمان جدید درمانگاه ان سخن گفت و عنوان کرد: این ساختمان در پنج طبقه و به مساحتی بالغ بر سه هزار و دویست و شصت وسه متر مربع احداث و دارای مرکز جراحی محدود و دی کلینیک، پاراکلینیک، اتاق بستری، ایستگاه پرستاری، داروخانه اورژانس، سه اتاق عمل، ریکاوری و جراحی محدود است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز در ادامه از افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی کشور یاد کرد و گفت: در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از مجموع بیست و شش تیم اعزامی در بخش دختران و پسران، دوازده مدال طلا، بیست و یک نقره و سی و پنج برنز نصیب استان البرز شد؛ همچنین از ۹ تیم اعزامی فرهنگیان به مسابقات کشوری، ۹ مدال طلا، دو نقره و دوازده برنز، مدال های کسب شده استان البرز می‌باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.