رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی، تمامی مناطق ۱۰گانه با فضاسازی و اکران طرح های ، رنگ و بوی اربعین خواهد گرفت.

علیرضا عاقلی ر ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: کمیته تبلیغات مدیریت شهری شهر کرج، همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام مناسبتی فضاسازی کرده است.
وی اظهار داشت: در راستای تکریم شعائر حسینی و ایجاد فضای معنوی مناسب در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، معابر و میادین اصلی شهر با نصب صدها بیرق مشکی و قرمز، پرچم ریسه ای، بنر، بیلبورد و کتیبه سیاه پوش شده است.
این مسئول به اجرای نقاشی دیواری با محوریت واقعه کربلا در بلوار ماهان اشاره کرد و ادامه داد: طرح حماسی آئینی از «نینوا تا عرش» با هنر نمایی ۴ نقاش در ۱۵ پرده و در مساحت ۳۰۰ متر مربع گوشه ای از فرهنگ غنی عاشورا را نشان می دهد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه همزمان با ایام سوگواری اربعین امام حسین(ع) و پایان ماه صفر، فضا سازی های ویژه در شهر صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: فضاسازی شهری باید متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و به گونه ای باشد که نشانگر هویت فرهنگی و در خور شان شهروندان و عزاداران باشد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر