تصویر
اجرای پایلوت شبیه سازی و بهینه سازی سیستم صف انبار نفت
15 شهریور 1401 - 11:13
2
جلسه كميته پژوهش با حضور مدير، معاونین و تعدادی از روسای ستادی و ا عضاء کمیته پژوهش منطقه البرز در سالن جلسات ستاد برگزار شد .
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیته پژوهش با حضور مدیر، معاونین و تعدادی از روسای ستادی و ا عضاء کمیته پژوهش منطقه البرز در سالن جلسات ستاد برگزار شد .

محسن وزارتی با ارائه پیشنهادی مبنی بر اضافه کردن نیروهای جوان، فعال و متفاوت در ترکیب کمیته پژوهش منطقه گفت : حضور نیروهای جدید باعث اضافه شدن طرز فکرها و ارائه ایده های جدید در منطقه می شود.
در این جلسه که معاونین و تمامی اعضاء کمیته پژوهش منطقه نیز حضور داشتند، وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز اجرای پایلوت "شبیه سازی و بهینه سازی سیستم صف انبار نفت" در منطقه اصفهان را نمونه ای از کارهای علمی و پژوهشی ارزشمند منطقه البرز دانست و افزود: تعامل و همکاری با شرکتهای دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی استان البرز جهت رفع چالشها و نیازهای پژوهشی و فناورانه منطقه باید در اولویت این کمیته قرار گیرد.
وزارتی در ادامه گفت: با اجرای موفق پایلوت "شبیه سازی و بهینه سازی سیستم صف انبار نفت" میتوان این طرح پژوهشی را در تمامی انبارهای نفت مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اجرا کرد.
در ادامه این جلسه در خصوص برنامه های مختلف کمیته پژوهش مانند ، برگزاری اولین مسابقه پژوهشگران برتر در سطح منطقه، مکاتبه با ادارات استان،پارکهای علم و فناوری وانجمن شرکتهای داش بنیان برای تبادل نظر و بررسی پژوهشهای مرتبط یا صنعت نفت و بررسی پروژ های دانشجویی ارائه شده به کمیته پژوهش منطقه بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.