تصویر
اجرای پروژه حمایتی خیرین البرزی در راستای کمک به خانواده‌های کم برخوردار
05 تیر 1402 - 10:52
1
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از کمک حمایتی خیرین و داوطلبان نیکوکار و مشارکت در امر بازسازی منزل مسکونی ۲ نفر از مددجویان طی خردادماه سال جاری به همت خانه هلال "امید" جمعیت هلال احمر شهرستان کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان از کمک حمایتی خیرین و داوطلبان نیکوکار و مشارکت در امر بازسازی منزل مسکونی ۲ نفر از مددجویان طی خردادماه سال جاری به همت خانه هلال "امید" جمعیت هلال احمر شهرستان کرج خبر داد.

بهجت آبادی با بیان این خبر اظهار داشت : خانه هلال امید شهرستان‌ کرج با هدف حمایت از مددجویان کم برخوردار ، در اقدامی خداپسندانه و با همکاری داوطلبان اقدام به تعمیر منزل مسکونی ۲ نفر از مددجویان نمود.
وی اظهار داشت : با هماهنگی و همکاری خانه هلال "امید" شهرستان کرج و با توجه به اعلام نیاز مددجویان، با مشارکت داوطلبان مصالح ساختمانی،لوازم و هزینه‌های لازم برای تعمیر منزل مسکونی این ۲ خانواده با رعایت حرمت و کرامت این خانوارها تهیه و اقدامات‌ لازم جهت انجام بازسازی صورت گرفت.
.
وی، گفت : به همت داوطلبان خانه هلال امید در مجموع ۲۵۰ میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان جهت انجام این امر اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.