تصویر
اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی می بایست ملزم به رعایت پیوست های زیست محیطی باشند
17 بهمن 1402 - 18:27
2
رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر گفت: اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی می بایست ملزم به رعایت پیوست های زیست محیطی در حفظ و توسعه فضای سبز باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر گفت: اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی می بایست ملزم به رعایت پیوست های زیست محیطی در حفظ و توسعه فضای سبز باشند.

در بازدید از پروژه راه اندازی خط بی آر تی اظهار داشت: پروژه راه اندازی خط تندرو اتوبوس طرحی است که باید هرچه سریع‌تر به خاطر رفاه مردم منطقه و کاهش بار ترافیکی اجرایی شود.

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر تصریح کرد: مسیرگشایی ها از اهمیت ویژه ای در کاهش ترافیک و رونق بخشیدن به عمران و آبادانی محلات مختلف شهر برخوردارند.
چپردار بر نقش‌آفرینی پروژه‌های عمرانی با کاهش ترافیک تاکید کرد و افزود: قطعاً با مدیریت و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهد توسعه عمرانی شهر در سال آینده نیز خواهیم بود.
حفظ و توسعه فضای سبز، حذف حداقلی اشجار و رعایت فنی در اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۷، باید در اولویت اقدامات باشدبه گفته عضو شورای اسلامی ؛ عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس تندرو حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی آغاز شده و یکی از تصمیم های مهم شورای شهر است که اجرای آن تحولی را در حوزه های مختلف به ویژه ترافیک ایجاد می کند.

چپردار بیان کرد: حفظ و توسعه فضای سبز، حذف حداقلی اشجار و رعایت فنی در اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۷، باید در اولویت اقدامات باشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند از سیاست ها و برنامه ی مدیریت شهری و الزام پروژه های عمرانی و ترافیکی مطلع گردند در این حوزه رسانه ها خط مقدم و مستحق سوال و واجد پتانسیل لازم در اطلاع رسانی هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.