تصویر
اجرای پروژه کارسنجی پرسنل شهرداری کرج با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی
08 خرداد 1402 - 16:35
1
پروژه کارسنجی پرسنل شهرداری کرج با هدف سازمان‌دهی، ارتقاء و برتر کردن روابط کارکردی همچنین دستیابی به اهداف سازمان در حال اجرا است.
ارسال توسط :
پ
پ


پروژه کارسنجی پرسنل شهرداری با هدف سازمان‌دهی، ارتقاء و برتر کردن روابط کارکردی همچنین دستیابی به اهداف سازمان در حال اجرا است.

رئیس گروه ساختارهای سازمانی با اعلام این خبر افزود: این اهداف برگرفته از چشم‌انداز، مأموریت و راهبردهای مدیریت‌شهری است که در نهایت زمینه‌ساز ایجاد رابطه‌ای منطقی بین ساختار سازمانی و ویژگی‌های راهبردی آن می‌شود.
فرهاد صوفیان عنوان‌کرد: از دیگر اهداف اجرای این پروژه، طراحی ساختار سازمانی متناسب، اثربخشی فعالیت‌های سازمانی، آشنایی با نیازهای پرسنل با هدف افرایش ضریب کیفی فعالیت‌ها، عرضه خدمات مطلوب و در نهایت تأمین منافع و حقوق شهروندی می‌باشد.
وی، عنوان کرد: تعیین مشخصات و حدود کلی وظایف نیروی انسانی، تعیین سمت افراد متناسب با حجم کار و وظایف افراد، برآورد تعداد نفرات مورد نیاز در بخش‌های مختلف و تنظیم چارت تفصیلی متناسب با سمت‌های شغلی و سطوح سازمانی از اولویت‌هایی است که به عنوان خروجی طرح در نظر گرفته شده است.
صوفیان با عنوان اینکه پروژه پیش‌رو در راستای اسناد بالادستی و ماموریت‌های شهرداری اجرا می‌شود، افزود: با اجرای پروژه کارسنجی و بهره‌برداری از مدل ایجاد شده، شهرداری قادر به برآورد تعداد نیروی مورد نیاز، سطح‌بندی سمت‌های شغلی، تهیه چارت تفصیلی و تعیین شرح وظایف افراد است.
وی اظهارداشت: الگوی پروژه کارسنجی منوط به زمان محدود نیست و قادر به رفع نیازهای سازمان طی سال‌های آینده نیز می‌باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.