تصویر
اجرای پویش عیدانه قربان و توزیع بسته‌های معیشتی و نذر قربانی توسط خانه‌های هلال شهرستان کرج
10 تیر 1402 - 15:03
2
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: خیرین و داوطلبان خانه‌های هلال همزمان با فرا رسیدن عید بندگی و از خودگذشتگی با هدیه و انفاق از دارایی خود، امتحان گذشت و ایثار را، با کمک به همنوعان تجربه کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: خیرین و داوطلبان خانه‌های هلال همزمان با فرا رسیدن عید بندگی و از خودگذشتگی با هدیه و انفاق از دارایی خود، امتحان گذشت و ایثار را، با کمک به همنوعان تجربه کردند.

بهجت آبادی اظهار داشت: در راستای اجرای پویش کمک های مومنانه و نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان خانه‌های هلال این شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و گوشت قربانی بین اقشار نیازمند محلات کمتربرخوردار کردند.
وی، اهم اقدامات انجام شده توسط خانه‌های هلال در روز عید قربان را بدین شرح برشمرد:
تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی شامل :گوشت و بسته‌های معیشتی توسط مرکز نیکو کاری و خانه هلال لبخند خدا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان
ذبح ۴ راس گوسفند و تهیه ۱۵۰ بسته معیشتی توسط خانه هلال شهید شاهی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان
ذبح و قربانی ۲ راس گوسفند و توزیع ۶۰ بسته معیشتی توسط خانه هلال امید کرج به ارزش ۶۶ میلیون تومان در منطقه سهرابیه توسط خانه هلال امید کرج
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج تصریح کرد: به واسطه خانه‌های هلال و شناسایی اقشار کمتربرخوردار در محلات توسط داوطلبان معتمد می‌توان کمک های خیرین را با حفظ کرامت خانواده‌ها در راستای کاهش مشکلات معیشتی بصورت عادلانه توزیع کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.