تصویر
اجرای پویش «نذر خون» در البرز تا پایان ماه صفر
18 مرداد 1401 - 11:59
2
+ مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پویش حسینی «نذر خون» از دهه اول محرم در این استان آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

+
مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پویش حسینی «نذر خون» از دهه اول محرم در این استان آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

سیدمحمد میری، مدیرکل انتقال خون البرز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه پویش نذر خون از ابتدای محرم در این استان آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: با توجه به نوعدوستی مردم طرح نذر خون چند سالی است که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با حضور در مراکز انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
میری با بیان اینکه نیاز به خون و فراورده‌های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست، گفت: داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۶۰ سال سن و حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم از شرایط اهدای خود در پویش «نذر خون» است.
این مسؤول تصریح کرد: امیدوارم مردم برای اهدای خون بیش از پیش اقدام کنند و با این کار خداپسندانه نجات‌دهنده جان افرادی باشند که چشم انتظار قطرات حیات‌بخش خون هستند.

منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.