تصویر
اجرای یازدهمین مرحله زنده گیری و جمع آوری سگ های بلا صاحب از  سطح شهر #گلسار:
07 اسفند 1401 - 11:12
1
با توجه به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی‌های محیطی در سطح شهر، یازدهمین مرحله از طرح زنده گیری و جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر گلسار با نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری و توسط پیمانکار اجرا گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی‌های محیطی در سطح شهر، یازدهمین مرحله از طرح زنده گیری و جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر با نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری و توسط پیمانکار اجرا گردید .

مهندس گودرزی در این خصوص بیان داشت: به‌طور قطع وجود سگ‌های بدون صاحب علاوه بر تهدیدات ، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند به همین دلیل یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری جمع‌آوری و انتقال سگ‌ها به پناهگاه و عقیم سازی است که این مهم در حال اجرا است و که در این مرحله تعداد ۱۷ قلاده سگ بلا صاحب از سطح شهر جمع آوری و به مراکز مربوطه منتقل گردید که این روند تا پایان سال ادامه دارد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.