تصویر
اجرای ۵ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های البرز
03 آبان 1402 - 11:38
8
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پنج پروژه احداث، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان اجرا می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پنج پروژه احداث، بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

حمید پرورشی با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه است.
وی از اجرای پنج پروژه در راه‌های استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

این مسئول توضیح داد: پروژه اول لکه‌گیری و روکش آسفالت ۴.
۵ کیلومتر از محور فشند در شهرستان ساوجبلاغ است که انتهای جاده طالقان- هشتگرد را به آزادراه - قزوین وصل می‌کند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: پروژه دوم روکش آسفالت محور بادامک به طول چهار کیلومتر در لاین رفت و برگشت است که اجرای آن از شهریورماه سال جاری آغاز شده است.
پرورشی با بیان اینکه پروژه دیگر روکش آسفالت محور کردان به برغان به طول ۲.
۵ کیلومتر است که در حال اجراست افزود: این سه پروژه در قالب یک قرارداد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.
این مسئول گفت: پروژه دیگر شامل تعریض و بهسازی سه راهی آتشگاه به برغان است که اجرای آن از خردادماه سال جاری به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان آغاز شده است.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، همچنین به تعریض و بهسازی محور سعیدآباد در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰.
۵ میلیارد تومان از اواخر خردادماه جاری آغاز شده است و به مدت ۱۸ ماه ادامه دارد.
وی در پایان با تاکید براینکه اجرای پروژه‌های راهداری منوط به تخصیص به موقع اعتبار است، گفت: امیدواریم با تحقق به موقع اعتبار پروژه‌های مذکور هرچه زودتر به پایان برسد تا مسیر ارتقای ایمنی راه‌های استان هموارتر شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.