تصویر
اجلاسیه اقامه نماز با موضوع نماز نسل نو در شهرستان طالقان برگزار شد
01 بهمن 1402 - 9:29
3
اجلاسیه اقامه نماز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، دکتر حدادپور معاون استاندار ، مهندس علی مهدوی فرماندار، بخشداران، مدیران دستگاههایی اجرایی، ائمه جماعات، شوراهای اسلامی، دهیاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اجلاسیه اقامه نماز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، دکتر حدادپور معاون استاندار ، مهندس علی مهدوی فرماندار، بخشداران، مدیران دستگاههایی اجرایی، ائمه جماعات، شوراهای اسلامی، دهیاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه در ابتدا با قدردانی از برگزاری جلسه اظهار داشتند:این جلسات می بایست در زندگی انسان بازخورد داشته و اثرات آن دیده شودو اگر این امر محقق نگردد، بی فایده است.
ایشان با اشاره به معنی آیه "ألا بذکر الله تطمئن القلوب"، نماز را ستون و عمود دین خوانده و بیان کردند:با یاد خدا دلها آرامش پیدا می کند و نماز بزرگترین ذکرهاست و بهترین عامل آرامش انسان نماز است.
حجت الاسلام حسینی از مبانی تحکیم خانواده برپایی نماز را بیان و اظهار داشتند: خواندن نماز تحکیم خانواده را تضمین می کند.
نیز در این اجلاسیه با اشاره به پیگیری برای تحقق ترویج فرهنگ نماز در شهرستان از اقدامات در این حوزه مطالبی بیان و اظهار داشت:تعالی بخشی در جامعه و کاهش آسیب های از اثرات مستقیم ترویج فرهنگ نماز است.
وی نقش فضای مجازی، جراید و مطبوعات را مهم خواند و گفت:اقدامات در راستای ترویج باید اعتقادی باشد و نمی توان با ابلاغ اداری و بخشنامه آنرا عملیاتی کرد.
مهدوی همچنین با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ارتقا مشارکت در انتخابات را مهم و همکاری همه دستگاههایی اجرایی را بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس مورد تاکید قرار داد.
دکتر حدادپور نیز در این اجلاسیه با توجه به ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه با بیان روایتی گفت: اصل و اساس همه کار‌ها باید منتهی به ترویج فرهنگ نماز باشد، برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت لازم است همه ما مروج احکام الهی به‌خصوص نماز باشیم.
دکترحدادپور معاون استاندار به عنوان سخنران ویژه در این جلسه نکاتی را با موضوع نماز در خصوص نماز، مدرسه و نسل نو عنوان کرد.
در پایان از مهندس علی مهدوی فرماندار و سید عبدالرضا عظیمی مدیر اداره آموزش و پرورش به عنوان فعالان برتر در حوزه ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.