تصویر
احترام به خانواده شهدا و ایثارگران به خصوص مادران و همسران شهدا یک تکلیف است
17 دی 1401 - 12:51
0
مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهیدان «جوادی»، «محمد رسولی»، «حسین و حسن عبادی»دیدار و از آنان تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهدی عسگری نماینده مردم ، اشتهارد و در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهیدان «جوادی»، «محمد رسولی»، «حسین و حسن عبادی»دیدار و از آنان تجلیل کردند.

سلیمان رستمیان در این دیدارها با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و شهادت سردار سلیمانی، خانواده های شهدا و ایثارگران را مایه برکات و خیرات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بر همه ما احترام به خانواده شهدا و ایثارگران به خصوص مادران و همسران شهدا یک تکلیف است و هر کسی در هر سطحی این تکلیف را به نحوه احس انجام دهد قطعا در پیش خداوند دارای جایگاه خاصی میشود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه ای که داشتند همواره مایه دلگرمی عزیزان خود در جبهه بودند و نشان دادند که الگوی چون حضرت ام البنین(س) دارند.
وی تصریح کرد: شیرزنان ایرانی در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی در پشت جبهه داشتند و امروز هم در جامعه یکی از ارکان اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حساب می آیند.
گفتنی است در پایان این دیدارها نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.