تصویر
احتمال ریزش بهمن در محور کرج- چالوس
11 بهمن 1401 - 9:54
3
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به بارش برف در محور کرج - چالوس گفت: براساس پیش‌بینی‌ها احتمال وقوع بهمن در این محور وجود دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به بارش برف در محور – چالوس گفت: براساس پیش‌بینی‌ها احتمال وقوع بهمن در این محور وجود دارد.

حمید پرورشی اظهار کرد: از بامداد روز گذشته شاهد بارش برف در محور کرج- چالوس هستیم.
وی افزود: باتوجه به بارش‌ها و مشاهده رد بهمن در محدوده دهانه جنوبی تونل کندوان، احتمال وقوع بهمن در محور کرج- چالوس وجود دارد از این رو مسافران حین تردد در این مسیر بیشتر احتیاط کنند.
این مسئول بیان کرد: درحال حاضر براساس هشدار هواشناسی تمام نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز با تجهیزات کامل اقدامات لازم را جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای انجام دهند.
پرورشی در پایان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند و درصورت سفر حتما وسایل ایمنی لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.