تصویر
احداث بلوار همت جنوب مشکلات ترافیکی فردیس را حل می‌کند
04 اسفند 1401 - 9:55
1
احداث بلوار همت جنوب که قرار بود به موازات همت شمال دنبال شود، نقش عمده ای در کاهش ترافیک ورودی شهر فردیس داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

احداث بلوار همت جنوب که قرار بود به موازات همت شمال دنبال شود، نقش عمده ای در کاهش ترافیک ورودی شهر داشته باشد.

محمدرضا احمدی نژاد، ، در نشست بررسی معضلات و مشکلات اراضی فردیس که با حضور معاون وزیر راه در فرمانداری فردیس برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که شهرستان فردیس و بخصوص شهر فردیس با آن مواحه است، موضوع ترافیک ورودی شهر است.
وی افزود: بخش عمده ای از جمعیت فردیس به دلیل اشتغال به کار در تهران مسافرت‌های بین شهری زیادی را ایجاد می نمایند که احداث مسیرهای جدید می تواند نقش عمده ای در کاهش ترافیک داشته باشد.
شهردار فردیس ادامه داد: یکی از پروژه‌هایی که مورد مطالعه نیز واقع شده است، موضوع احداث بزرگراه همت جنوب به موازات همت شمال بود که متاسفانه احداث این پروژه متوقف شد.
این مقام مسؤول شهر فردیس ادامه داد: احداث این پروژه که نقشی بین شهری داشته و می تواند بخشی از بار ترافیکی شهر ملارد، اندیشه و مارلیک را نیز بردوش بکشد.
احمدی نژاد در بخش دیگری از بررسی مشکلات اراضی در شهر فردیس، افزود: یکی دیگر از مشکلات با وزارت مسکن، تعهداتی است که می‌بایست پیمانکار شهرک ناز انجام می‌داده که در اجرای آن کوتاهی کرده است.

منبع فارس برچسب ها: احداث بلوار همت جنوب که قرار بود به موازات همت شمال دنبال شود، نقش عمده ای در کاهش ترافیک ورودی شهر فردیس داشته باشد.
احداث بلوار همت جنوب که قرار بود به موازات همت شمال دنبال شود، نقش عمده ای در کاهش ترافیک ورودی شهر فردیس داشته باشد.
محمدرضا احمد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.