معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی جنرال کرج که از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است نیازمند ۵ هکتار زمین با دسترسی مناسب است که اداره کل راه و شهرسازی باید در این زمینه نسبت به معرفی زمین های مناسب اجرای این طرح اقدام کند.

احمد افضلی با بیان این مطلب در نشست بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، اظهار داشت: طی این مدت به منظور جانمایی مناسب جهت احداث این بیمارستان زمین های مختلفی معرفی شد اما نکته قابل تامل این است که با توجه به فوق تخصصی و آموزشی بودن این بیمارستان، تعداد مراجعات به این بیمارستان بالا خواهد بود که باید به جد مورد توجه قرار گیرد تا در آینده در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و خدماتی با مشکل مواجه نشویم.
وی افزود: تامین امکانات و خدمات زیرساختی مورد نیاز این بیمارستان در کنار سطح دسترسی مناسب بویژه برای شهرستان کرج بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.
این مسئول با تاکید بر اینکه استان البرز با جمعیت سه میلیون نفری فاقد بیمارستان جنرال است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید با جانمایی مناسب و مطالعه تمامی موضوعات پیرامون آن نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدامات لازم مدنظر قرار گیرد.
گفتنی است در این نشست مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی طی ۲۴ ساعت آینده نسبت به معرفی زمین مناسب در مرکز کلان اقدام کند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر