تصویر
احداث تصفیه خانه و حفردوچاه ، گامهایی در جهت رفع مشکلات آب در کمالشهر
09 آبان 1401 - 16:13
2
شهردار کمالشهر دردیدار با مدیر جدید اداره آبفای کمالشهر ضمن تقدیر از زحمات مهندس فتحعلی بابت خدمات ارزنده وی درزمان تصدی سمت ریاست اداره ابفای کمالشهر گفت: تعامل فی مابین ادارات خدمات رسان جهت رفع مشکلات شهری و اقداماتی در راستای تامین رفاه شهری، بسیار موثر و کارساز است ، مهندس فتحعلی نیز در زمان خدمت در این شهر، با این نگرش بسیار همسو و همراه مدیریت شهری در مسیر خدمت ، بود.
ارسال توسط :
پ
پ

دردیدار با مدیر جدید اداره آبفای کمالشهر ضمن از زحمات مهندس فتحعلی بابت خدمات ارزنده وی درزمان تصدی سمت ریاست اداره ابفای کمالشهر گفت: تعامل فی مابین ادارات خدمات رسان جهت رفع مشکلات شهری و اقداماتی در راستای تامین رفاه شهری، بسیار موثر و کارساز است ، مهندس فتحعلی نیز در زمان خدمت در این شهر، با این نگرش بسیار همسو و همراه مدیریت شهری در مسیر خدمت ، بود.

وی در ادامه افزود: احداث تصفیه خانه و راه اندازی سیستم فاضلاب شهری دوهدفی است که مقرر است بزودی در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام پذیرد که جهت تسهیل و تسریع در این امر، رایزنی هایی جهت بهرمندی از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دستور کار می باشد.
دکتر بهمنی درادامه افزود: در خصوص نحوه تصویب دریافت مبلغ تبصره ۳ و محل هزینه کرد نیز ، توافقاتی با اداره آبفا انجام پذیرفت .
شهردار کمالشهر در ادامه و در خصوص حفرچاه در کمالشهر جهت رفع مشکلات افت فشار و قطعی آب گفت:مقرر است طرحی مبنی بر احداث مخازن و حفر چاه دردومنطقه کمالشهر به پارلمان شهری تسلیم گردد که پس از تصویب ،اجرایی خواهدشد.
گفتنی است گام بعدی این طرح پیشنهاد زمین هایی جهت حفر چاه از سوی اداره آبفا به شهرداری می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.