احداث «جاده سلامتی» در شهر هشتگرد

گفت: طرح جاده سلامتی با هدف ترویج نشاط و گسترش فضای در مسیر میدان جهاد تا میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد شد، هدف این پروژه ایجاد فضایی سالم برای استفاده شهروندان به‌ویژه جوانان و خانواده‌ها است.

علیرضا کیان، در گفت‌وگو با ایمنا در البرز از آغاز به کار پروژه جاده سلامتی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با هدف فضاسازی محیطی و توسعه فضاهای ورزشی برای شهروندان، از میدان جهاد تا میدان امام حسین (ع) و بالعکس ایجاد خواهد شد.

وی افزود: طرح جاده سلامتی یکی از پروژه‌های مهم شهری است که با هدف ترویج نشاط اجتماعی و خانوادگی در سطح شهر به اجرا در می‌آید، این جاده فرصت مناسبی برای شهروندان فراهم می‌کند تا در فضایی امن و سالم به فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی بپردازند.

شهردار هشتگرد با تاکید بر اهمیت گسترش فضاهای ورزشی و تفریحی برای افزایش کیفیت زندگی در شهر خاطرنشان کرد: این طرح بخشی از برنامه‌های مدیریت شهری هشتگرد برای افزایش فضاهای عمومی است که می‌تواند در بهبود سلامت جسمی و روانی شهروندان مؤثر باشد، همچنین ایجاد چنین پروژه‌هایی در راستای تقویت تعاملات اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده از فضاهای شهری برای اوقات فراغت است.

کیان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه برای مدیریت شهری باعث افتخار است، عنوان کرد: امیدواریم که این اقدام بتواند در فراهم کردن شرایط مناسب برای گذران اوقات فراغت، به‌ویژه برای نوجوانان و علاقه‌مندان به ورزش و تفریحات سالم، گام‌های مؤثری بردارد.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر