تصویر
احداث دریاچه مصنوعی در شهر کرج
09 مهر 1402 - 11:37
3
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از احداث مجموعه گردشگری، رفاهی، تجاری و دریاچه مصنوعی در محدوده پارک چمران خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از احداث مجموعه گردشگری، رفاهی، تجاری و دریاچه مصنوعی در محدوده پارک چمران خبر داد.

مهدی لطفی اظهار کرد: در جهت رفاه حال مردم شهر و همچنین بالا بردن سطح شادابی و سرزندگی شهروندان فرصت بی‌نظیر احداث دریاچه مصنوعی در محدوده پارک چمران فراهم شده است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اضافه کرد: محدوده این پروژه از دیر باز نقطه جذاب گردشگر در شهر بوده و با کاربری‌هایی نظیر قایق سواری و ورزش‌های آبی پیش‌بینی شده که می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای مناسب کسب و کار، شمار مراجعه‌کنندگان را افزایش دهد.
وی، فرصت ساخت دریاچه مصنوعی را برای از بین بردن خلاء در برنامه‌های تفریحی، گردشگری و شهروندان محترم کرجی بسیار مهم ارزیابی کرد.

لطفی ضمن ابرازامیدواری برای اجرای این پروژه، بیان داشت: امید است با راه‌اندازی چنین فرصت‌های گردشگری در هویت فرهنگی و گردشگری جانی دوباره گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.