تصویر
احصا اولویت های شهرداری برای رفع مشکلات مردم
28 خرداد 1402 - 9:17
1
جلسه قرارگاه اجتماعی به ریاست مهندس جعفری فرماندار چهارباغ و با حضور مهندس شاکر معاون فرماندار، معاون اداره کل شهری و شوراهای شهر استانداری، رئیس شورای اسلامی شهر، مشاورین فرماندار، نمایندگان شهرداری چهارباغ و مسئولين محلات هدف قرارگاه اجتماعی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


جلسه قرارگاه به ریاست مهندس جعفری فرماندار و با حضور مهندس شاکر معاون فرماندار، معاون اداره کل شهری و شوراهای شهر استانداری، رئیس شورای اسلامی شهر، مشاورین فرماندار، نمایندگان شهرداری چهارباغ و مسئولین محلات هدف قرارگاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه مهندس جعفری با اشاره به تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز برای پیگیری امور مصوبات قرارگاه اجتماعی، گفت: هر ۴ ناحیه شهری چهارباغ از محلات محروم و هدف بوده و هم افزایی برای احصا مشکلات و اولویت بندی اجرای آن ضرورت دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ افزود: افرایش سرانه های خدماتی مثل بهداشت و درمان، ، فضای سبز، آموزشی، تفریحی و موارد دیگر و نیز دوره های توانمندسازی در حوزه های اجتماعی مثل مشاوره های ازدواج و کاهش طلاق، توانبخشی معلولین و .
.
.
نیز در دستور کار است.
فرماندار چهارباغ با تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی و لزوم اطلاع رسانی اقدامات دولت و خادمین ملت به مردم شریف و عزیز تصریح کرد: از مهم ترین اولویت های عمرانی در محلات هدف زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت معابر اصلی و فرعی بوده که با حضور کارشناسان شهرداری و نیز مسئولین محلات این مهم محقق شد و مواردی از جمله بهسازی و نوسازی فضای سبز، ایجاد بوستان های محلی، ایستگاه اتوبوس و تاکسی، تنظیف و نوسازی باکس های زباله و .
.
.
نیز در اولویت های ۱۰ گانه هر کدام از محلات جای دارد.
مهندس جعفری در انتها گفت: با نگاه ویژه استاندار محترم البرز به چهارباغ و تلاش جهادی مسئولین شهرستان شاهد تبدیل شدن ابن منطقه به کارگاه عمرانی هستیم و پروژه های مهمی در سطوح مختلف تعریف و در حال انجام است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.