تصویر
احیای بازی های بومی، محلی در البرز
27 دی 1402 - 14:40
1
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تمرین بازی های بومی، محلی با اعضا و دانش آموزان برای برگزاری جشنواره بازی های بومی، محلی آماده می شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تمرین بازی های بومی، محلی با اعضا و دانش آموزان برای برگزاری جشنواره بازی های بومی، محلی آماده می شوند.

مربیان مراکز کانون در استان با حضور اعضا و دانش آموزان بازی های مختلف مناطق کشور را از منابع مختلف استخراج کرده و ضمن معرفی آن به کودکان و نوجوانان سعی در احیای این بازی ها و برقراری ارتباط دوستانه بین بچه ها و بازی های بومی، محلی دارند.
با توجه به ظرفیت وجود اقوام مختلف در ( ایران کوچک) سعی شده تا این بازی ها از مناطق مختلف کشور باشد و ضمن معرفی آن آداب و رسوم هر منطقه نیز معرفی شود.
گفتنی است جمعی از کارشناسان کانون البرز با حضور در مراکر مختلف از اجرای این بازیها بازدید کرده و بازی های منتخب برای حضور در جشنواره بازی های بومی، محلی استان را انتخاب می کنند.
قرار است این بازی ها همزمان با ایام الله دهه فجر در و در جشنواره بازی های بومی، محلی معرفی شوند.
ایجاد روحیه همدلی، نشاط و امید آفرینی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان ، آشنایی با بازی های محلی و ایجاد شرایطی برای فاصله گرفتن کودکان و نوجوانان از فضای مجازی از جمله اهدافی است که برای این جشنواره ذکر شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.