تصویر
اختتامیه بیست و چهارمین کنگره شعر ملی دفاع مقدس در البرز برگزار شد
11 بهمن 1401 - 10:03
3
مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره شعر ملی دفاع مقدس در استان البرز برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره شعر ملی دفاع مقدس در استان البرز برگزارشد.

مراسم اختتامیه و از برگزیدگان ملی بیست و چهارمین کنگره شعر ملی دفاع مقدس امروز صبح با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دبیر علمی و دبیر اجرایی کنگره شعر دفاع مقدس داوران و جمعی از شاعران برگزیده این جشنواره در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز برگزار شد.
بر اساس اعلام مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، بیش از ۱۸۰ عنوان شعر به دبیرخانه استانی کنگره رسید و داوران جشنواره ۸ نفر را به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب و همزمان با کنگره شعر ملی دفاع مقدس که در شیراز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.
در اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس استان البرز، محمد پازوکی، صدیقه شاداب نیک، مرضیه بزرگمهر، شهروز رجبخواه، فروزنده مستوفی، امیررضا احمدی، مهسا ایمانی و الهام نجمی عنوان برگزیدگان این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
همچنین غلامحسین پیرزاده به عنوان دبیر علمی و داور، محمود یوسفی و حجت الاسلام اکبر حمیدی به عنوان داوران کنگره شعر دفاع مقدس البرز و فرشید امامزادگان به عنوان دبیر اجرایی ایفای نقش کردند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.