تصویر
اختصاص بودجه بر اساس عملکرد در سامانه الماس
14 شهریور 1402 - 9:16
شناسه : 641782
1
مدیر مالی شرکت گاز استان البرز گفت: با اجرایی شدن سیستم بهای تمام شده بر مبنای عملکرد واقعی شرکتی بودجه پیش بینی و اختصاص می یابد.

مدیر مالی شرکت گاز استان البرز گفت: با اجرایی شدن سیستم بهای تمام شده بر مبنای عملکرد واقعی شرکتی بودجه پیش بینی و اختصاص می یابد.

محمد پورخائف دوست مدیر مالی این شرکت در جلسه کمیته راهبری استقرار سامانه حسابداری بهای تمام شده و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد (الماس) که در سالن جلسات شرکت گاز استان البرز با حضور مدعوین برگزار شد، اظهار کرد: با به کارگیری این سامانه فرایند پیش بینی و تخصیص بودجه وابسته به عملکرد واقعی شرکتی خواهد شد.
وی ادامه داد: با به کارگیری سامانه الماس عملکرد بیش از گذشته برجسته شده، و یکی از شاخص های ارزیابی شرکت خروجی این سامانه خواهد بود و به عبارتی شرکت های گاز استانی توسط این شاخص با یکدیگر مقایسه می شوند.
مدیر مالی شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: در هر مدیریت برای اجرای جزئیات این سامانه به یک رابط نیاز است تا او سنجه ها را شناسایی و پایش کرده و هر واحد باید یک مرجع اطلاعاتی برای آنالیز و هماهنگی داشته باشد.
پورخائف دوست ادامه داد: رابط مالی در بخش های مختلف باید به تمام جزئیات آن بخش مسلط و اشراف داشته باشد تا بتواند به راحتی اطلاعات مالی را آنالیز کرده و برای آن بخش یا واحد درخواست بودجه دهد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از معرفی رابط ها کارگروه مرتبط تشکیل شده و کلاس های آموزشی برای رابطان برگزار می شود تا آنان با مکانیسم های کاری در این حوزه آشنا شوند.
مدیر مالی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در این سال ها این شرکت جزء پیشروها بوده است و بنا داریم با ارائه آموزش های لازم این روند مستمر باشد.
در ادامه مدعوین در این جلسه نظرات خود را بیان کردند و کارشناسان حوزه مالی نیز فراخور پرسش ها و ارائه نظرات پاسخ دادند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.