تصویر
اختصاص بیش از ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار به راههای شهرستان اشتهارد
30 خرداد 1402 - 11:45
شناسه : 570547
2
فرماندار اشتهارد از اختصاص بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت محور اشتهارد ماهدشت و جاده اشتهارد_نجم آباد ، نظر آباد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


فرماندار اشتهارد از اختصاص بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت محور اشتهارد و جاده اشتهارد_نجم آباد ، نظر آباد خبر داد.

ابراهیم کردلو با اشاره به اهمیت بالای محور مواصلاتی اشتهارد به ماهدشت و بالعکس گفت: این جاده یکی از محور های مهم مواصلاتی استان البرز محسوب میشود که پیگیریها در خصوص اصلاح و بهسازی این مسیربیش از یکسال است به صورت مستمر در حال انجام است.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال جاری حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح،بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت،نصب نیوجرسی و علائم هشداری،خط کشی و.
.
.
محور اشتهارد به ماهدشت اختصاص داده شده است که در فاز های مختلف از سوی دستگاه مجری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در حال انجام است.
فرماندار اشتهارد ادامه داد:جاده اشتهارد_نجم آباد_نظر آباد هم از دیگر محورهای مهم مواصلاتی شهرستان اشتهارد است که با پیگیریهای صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان برای اصلاح این محور در نظرگرفته شده که بزودی عملیات بهسازی،روکش آسفالت و نصب علائم و خط کشی این محور نیز آغاز میشود.
فرماندار اشتهارد با اشاره به ترمیم برخی محور های روستایی شهرستان از قبیل روستاهای "نکوجار ، گنگ" و .
.
.
از اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و آغاز عملیات اصلاح و بهسازی دیگر راه های روستایی در بخشهای مرکزی و پلنگ آباد خبر داد و گفت: این اعتبارات از محل سفر ریاست محترم جمهوری،اعتبارات استانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین و تخصیص داده شده است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.