تصویر
اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان
27 خرداد 1402 - 9:26
1
رییس پارک علم و فناوری البرز در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان از ارائه تسهیلات به شرکت‌های داش‌بنیان در سال۱۴۰۲ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


رییس پارک علم و فناوری البرز در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان از ارائه تسهیلات به شرکت‌های داش‌بنیان در سال۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی عباسی در دومین نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه تسهیلات در پارک علم و فناوری البرز ، گفت: یکی از مواردی که برای شرکت‌های دانش بنیان مطرح می‌شود بحث ارائه تسهیلات است.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته و نظر مثبت مسئولین کشوری پارک علم و فناوری البرز در کشور رتبه اول در میزان جذب شرکت بر اساس تبصره ۱۸ را به خود اختصاص داده و بیش از ۳۰ میلیارد تومان به این شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده خواهد شد.
مهندس عباسی تصریح کرد: شرکت‌هایی که دارای فناوری‌های برتر باشند و بتوانند اشتغال‌زایی بیشتری داشته باشند در اولویت خواهند بود.
شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری و مجازی به پارک درخواست خود را ثبت کنند و ما نیز نسبت به ارائه خدمت‌ به آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.