تصویر
اختلاف شوراهای اسلامی شهرو روستا را از کار اصلی خود دور می کند
15 شهریور 1401 - 14:27
3
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به حساسیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : اختلاف و دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از وظیفه اصلی خود و تمرکز برکارهای عمرانی و خدمت به مردم دور می کند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه با اشاره به حساسیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : اختلاف و دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از وظیفه اصلی خود و تمرکز برکارهای عمرانی و خدمت به مردم دور می کند.

در کمیته تثبیت که با حضور دادستان کرج ، معاون قضایی دادگستری استان البرز، و اعضای در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد اظهارداشت:فرصت های خدمتگزاری بسیار محدود است و زمان زود سپری می شود و باید این فرصت برای خدمت به مردم را از دست نداد.
وی تصریح کرد: همه باید به عنوان خادم مردم دست به دست هم بدهیم و منافع شخصی خود را کنار بگذاریم و در جهت منافع عمومی و مصلحت مردم کار کنیم ؛ خدمت به مردم باید سرلوحه کارها قرار بدهیم.
قاسم پور با اشاره به موضوع انتخاب شهردار جدید کرج افزود: انتظار می رود هر زودتربحث حوزه تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در فضای جدید که در بین مسوولان وجود دارد در فضای اتحاد انسجام و همدلی خدمات رسانی را به مردم استمرار ببخشیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری مساعدت و کمک خواهیم کرد و طرح و برنامه های مدیریت شهری کرج باید در چارچوب و شاخص های پیشنهادی به استانداری البرز و فرمانداری کرج ارائه شود.
وی افزود: موضوع پرونده های کمیسیون ماده صد نیز باید با تشکیل جلسات این کمیسیون براساس شاخص ها باید مورد بررسی و تعیین تکلیف شوند.
قاسم پور با اشاره به سپری شدن یک سال از عمر شورای ششم خاطرنشان کرد : سال پر فراز و نشیبی در حوزه مدیریت شهری و دوره ششم شورای شهر گذشت دادستان کرج توصیه هایی داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.