تصویر
اخطار صریح استاندار البرز به متولیان و ناظران بازار در البرز
02 دی 1402 - 17:20
شناسه : 708768
1
نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه عرضه تمامی کالاها در استان باید با نرخ مصوب صورت گیرد، گفت: در خصوص تولید و تامین مرغ در استان، جهادکشاورزی و دستگاه های نظارتی باید با تمام قوا وارد میدان شوند و با هر گونه تخلفی مقابله کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه عرضه تمامی کالاها در استان باید با نرخ مصوب صورت گیرد، گفت: در خصوص تولید و تامین مرغ در استان، جهاد و دستگاه های نظارتی باید با تمام قوا وارد میدان شوند و با هر گونه تخلفی مقابله کنند.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن اخطار جدی به مسئولان و متولیان تهیه و تامین کالاهای اساسی در استان، افزود: باید تمامی روند تولید، توزیع و عرضه در بازار زیر ذره بین مدیران مربوطه باشد چراکه در خصوص هر گونه خللی در این راستا باید پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: بازار استان به هیچ وجه نباید رها شود بلکه ضرورت دارد اقدامات ویژه ای نیز برای تنظیم بازار صورت گیرد.
عبداللهی گفت: قرارگاه تنظیم بازار استان راه اندازی می شود و از این پس با اهتمام ویژه ای به نظارت بر روند فعالیت ها صورت می گیرد.

وی افزود: شهرداری ها باید جایگاه هایی را برای عرضه محصولات تنظیم بازار اختصاص دهند، همچنین اماکنی در نقاط مختلف استان برای عرضه کالاهای اساسی پیش بینی و آماده سازی می شود.
استاندار البرز گفت: شخصا، نظارت های روزانه و سرزده از مراکز عرضه و روند تامین کالا خواهم داشت.
وی افزود: چرخه تامین تا عرضه کالا در استان باید بدون هیچ نقصی طی شود و متولیان امر باید اشراف کامل بر این امر داشته باشند و کمبودها را جبران کنند.
عبداللهی گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار هر هفته برگزار می‌شود و اجرای مصوبات، مورد ارزیابی قرار می گیرد.
این مسئول تاکید کرد: مرغ باید با نرخ مصوب در استان عرضه شود و خارج از این نرخ تخلف محسوب می‌شود و جهادکشاورزی و دستگاه های نظارتی باید رسیدگی کرده و پاسخگو باشند.
وی افزود: مردم به ما اطمینان دارند و نباید خدشه ای به این باور وارد شود بنابراین تمامی موارد را با حساسیت ویژه دنبال می کنم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.