تصویر
اخطار و تذکر به دو واحد پذیرایی بین‌راهی البرز
03 فروردین 1401 - 21:45
2
b]معاون گردشگری استان البرز از صدور دو اخطار و تذکر به واحدهای پذیرایی بین‌راهی این استان به دلیل گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

b]معاون گردشگری استان البرز از صدور دو اخطار و تذکر به واحدهای پذیرایی بین‌راهی این استان به دلیل گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب خبر داد.

[/b]
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، شهرام علی‌محمدی سوم فروردین ماه ۱۴۰۱با اعلام این خبر گفت: «در راستای اجرای نظارت‌های تلفیقی بر واحدهای پذیرایی بین‌راهی در استان، امروز دو واحد پذیرایی بین‌راهی به دلیل گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب و کم فروشی اخطار و تذکر دریافت کردند و ملزم به پرداخت جریمه نقدی شدند.
»
او اضافه کرد: «۶۳ مورد بازدیدهای تلفیقی و ۱۶۳ مورد بازدیدهای تخصصی و کارشناسی از تاسیسات گردشگری استان ازجمله اقامتی و پذیرایی از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه امسال به عمل آمده است.
»
محمدی با اشاره به دو پلمپ و یک صدور اخطار و تذکر کتبی به واحدهای پذیرایی بین راهی متخلف در محور گردشگری -چالوس طی بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی روز یکم فروردین ماه امسال، افزود: «همچنین در این بازدید دو واحد پذیرایی بین‌راهی به دلیل عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار گرفتند.
»
معاون گردشگری استان البرز با بیان اینکه نظارت‌های تلفیقی با حضور قاضی ویژه تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت و بهداشت محیط و این اداره‌کل از تاسیسات گردشگری استان انجام می‌شود، بیان کرد: «رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، داشتن نرخ نامه و ارائه خدمات با کیفیت مناسب از مواردی است که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.
»

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.