تصویر
اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها
13 دی 1400 - 8:47
4
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها بود، گفت: هیچ یک از اقدامات وی به خصوص در جبهه مقاومت، برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها بود، گفت: هیچ یک از اقدامات وی به خصوص در جبهه مقاومت، برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام اظهار داشت: نزدیک به دو سال از شهادت سردار رشید جبهه مقاومت توسط شقی ترین افراد عالم می گذرد؛ دو سال است که این سردار فقید در بین ما نیست و در میان همرزمانش و در جوار خدا آرمیده است.

وی افزود: دو سال است که ما در غم فراق این فرمانده دلاور و سرباز مطیع ولایت سوگواریم.
در زمان تشییع این شهید والامقام نه تنها همه مردم ایران بلکه همه بلاد مسلمین در سوگ وی گریستند.
شب گذشته مشاهده کردید که فرمانده معظم کل قوا پس از گذشت دو سال، هنوز در فراق سرباز عزیز و مالک اشتر خود گریان و غمگین است.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حاج قاسم یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که شاخصه هایی دارد که خوب است همه ما برای ادامه مسیر پاسداری و سربازی ولایت آن ها را مرور کنیم.
حاج قاسم مجاهد بی وقفه در راه خدا بود و در برابر جبهه استکبار، جهاد مستمر و خستگی ناپذیر داشت و در نهایت نیز مزد مجاهدت های خود را با شهادت در راه خدا گرفت.
سردار حیدرنیا، شهید سلیمانی را نماد اخلاص و مجاهدت در راه خدا دانست و با اشاره به اینکه اخلاص حاج قاسم زبانزد همه بود، گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشییع میلیونی و قدردانی همه مردم از این شهید به واسطه وجود اخلاص در او بود.
وی در همه کوه ها و بیابان ها به دنبال شهادت می گشت و سرانجام پس از انجام ماموریتش، خداوند او را به بهترین شیوه به نزد خود برد.
وی با بیان اینکه اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها بود، خاطرنشان کرد: هیچ یک از اقدامات وی به خصوص در جبهه مقاومت، برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود.
حاج قاسم ولایت مدار بی چون و چرا و سرباز و مطیع محض ولی فقیه زمان بود؛ اندیشه و سلوک او در این سالیان، تبعیت بی چون و چرا از امامین انقلاب بود.
فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی آکنده از مضامین بلند و توصیفات بسیار وزین نسبت به ولی فقیه زمان است؛ مضامینی از جمله حکیم، مظلوم، تنها نسخه حیات بخش و خیمه رسول الله گواهی می دهند که این شهید ولایتمدار بی چون و چرا بود و در اوج بحران ها، نگاهش به دهان مبارک ولی زمان بود و هرچه که تدبیر او بود را در صحنه عمل پیاده می کرد.
به گفته سردار حیدرنیا، تدبیر و مدیریت راهبردی توام با شجاع، نبوغ خاص نظامی و عملیاتی، توان بالای سازماندهی، نظم و انضباط، قدرت بسیج کنندگی و شجاعت این شهید در همه صحنه ها از دیگر ویژگی های این فرمانده دلیر بود و نایب امام زمان (عج) به مقام این شهید والامقام سر تعظیم فرود می آورد؛ این جایگاهی است که به واسطه سال ها مجاهدت نصیب وی شد.
وی اذعان داشت: هنوز عقده و بغض انتقام حاج قاسم در گلو و سینه ما نهفته است.
موشک باران پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به گوش آمریکا بود.
ما باید انتقام خون حاج قاسم را بگیریم زیرا به خون این شهید بدهکاریم.
ما تا نابودی کامل اسرائیل و اخراج ذلیلانه آمریکای جنایتکار از منطقه از پای نخواهیم نشست.
فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: زمانی انتقام واقعی خون حاج قاسم سلیمانی گرفته می شود که رژیم صهیونیستی نابود و برای همیشه از تاریخ محو و آمریکای جنایتکار از منطقه اخراج شود.
مطمئن باشید که موعد پیروزی و انتقام خون حاج قاسم نزدیک است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.