تصویر
ادارات در تحقق جمهوریت نظام تاثیر گذار هستند
10 بهمن 1402 - 10:55
2
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، با امام جمعه شهرستان فردیس دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، در بازدید از مجموعه بسیج ادارات و کارمندان شهرستان فردیس، با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
گفتنی است، در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار علیزاده، گزارشی از اقدامات سازمان بسیج ادارات و کارمندان ارائه کرد و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: یکی از آفات کار ما این است که دچار روزمرگی می‌شویم، نباید به اهداف اعتقادی خود به عنوان شغل بنگریم، اگر مبنای کار ما شغل باشد، نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت.
امام جمعه شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: ادارات در تحقق جمهوریت نظام بسیار تاثیر گذار هستند، برای همین امر می‌باشد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود گفتند: حضور مردم هم در جمهوریت هم در اسلامیت نقش دارد، عده‌ای تعجب کردند که در اسلامیت چرا؟، به خاطر اینکه همان اسلام را اگر بخواهیم عملی کنیم، باید مردم پای کار باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: نارسایی و ناکارآمدی ادارات زمینه ساز اغتشاشات است، ناراضی سازی مردم، آن‌ها را به کف خیابان می‌کشاند، اغتشاشات در کف خیابان تمام شد، ولی هنوز ذهن عده‌ای بالقوه آماده اغتشاشات است، وقتی ادارات ما در جهت رضایت مردم تلاش کنند، از اغتشاش جلوگیری خواهند کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.