تصویر
اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از فعالان رسانه‌های دیجیتال حمایت می‌کند
20 تیر 1402 - 10:03
شناسه : 591031
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت جدی از فعالان رسانه‌های دیجیتال حمایت می‌کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت جدی از فعالان رسانه‌های دیجیتال حمایت می‌کنیم.

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انتقال کلام حق خود به وسیله فضای مجازی به تمام دنیا اظهار داشت:آیا در حال حاضر می‌توانیم حرف درست خود را در این فضا بزنیم و آیا این حرف تأثیر گذاری دارد و این حوزه‌ای است که نیاز به تلاش بیشتر داریم و هنوز در ابتدای مسیر قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری به توسعه فناوری اطلاعات یک فرصت بی‌نظیر است، افزود: برخی در توسعه فناوری اطلاعات فقط به توسعه دسترسی و استفاده مردم توجه دارند اما مقام معظم رهبری یک گام جلوتر را در نظر دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از نگاه و توجه ویژه سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تولید محتوا بر اساس نگاه مقام معظم رهبری از رونمایی سامانه‌ایی با همکاری سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای استان البرز برای حمایت از فعالان فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.