اداره بهزیستی در جذب مشارکت های مردمی اقدام کند
  • مهر ۱۸, ۱۴۰۲ ساعت: 10:50
  • شناسه : 675416
    30
    خداداد کاشفی فرماندار فردیس در جلسه با مدیرکل بهزیستی که در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: شهرستان فردیس مشکلات و آسیب های زیادی دارد که تلاش های مضاعف مدیران و دلسوزانه را می طلبد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در جلسه با مدیرکل بهزیستی که در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: شهرستان مشکلات و آسیب های زیادی دارد که تلاش های مضاعف مدیران و دلسوزانه را می طلبد.

    خداداد کاشفی اظهار داشت: جدای از مشکلات کلان و فقر سرانه های موجود مشکلات خرد مردم نیز در شهرستان بالاست.
    وی با اشاره به ملاقات های مردمی که روزهای سه شنبه برگزار می شود، بیان کرد: بیشتر مسائلی که مطرح می شود در حوزه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
    نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس تشریح کرد: با توجه به شرایط کشور مشکلات معیشتی مردم زیاد است و کار مضاعف اداره بهزیستی و کمیته امداد را می طلبد.
    این مقام مسئول خواستار شد: مخاطبان و مراجعان اداره بهزیستی افراد خاصی هستند بنابراین ارائه خدمت به این عزیزان نیازمند فرهنگ سازمانی ویژه‌ای است.
    کاشفی اذعان داشت: این مجموعه باید با رعایت اخلاق حرفه یی و حوصله ی بالا در رفع مشکلات جامعه هدف اقدام کند.
    کاشفی با اذعان بر اینکه تامین منابع مالی به تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه هدف اداره بهزبستی نیست، اشاره کرد: باید رویکردی تحولی اتخاذ و راه‌های دیگر تامین منابع مالی را پیدا و تعریف کرد.
    وی معتقد است: تنها با تکیه بر منابع مالی دولتی نمی‌توان پیش رفت و نیاز به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی ضروری است.

    در حوزه‌های دیگر مانند توانمندسازی، کمک به اداره زندگی مددجویان و پیشگیری از آسیب‌های باید رویکرد تحولی و راهکارهای جدید اتخاذ کرد.
    فرماندار تاکید کرد: ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ و مرکز نگهداری کوکان کار باید توسعه و افزایش یابد.
    وی با اعتقاد بر اینکه سرقت های خرد و ناهنجاری های کوچک در شهرستان با ایجاد کمپ و مرکز نگهداری به حداقل خواهد رسید: افزود: ما نباید در شهرستان معتاد متجاهر و متکدی داسته باشیم.
    مدیر کل بهزیستی البرز نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی جامع از اقدامات و عملکرد بهزیستی استان، بر نقش بهزیستی در پیشگیری و مهار آسیب‎های اجتماعی و حمایت از افراد دارای معلولیت تاکید کرد.
    وجیهه محمدی فلاح اذعان داشت: نوع خدماتی که در بهزیستی ارائه می‌شود به‌گونه‌ای است که ما باید به سراغ جامعه هدف می رویم و آنها را شناسایی می کنیم.
    محمدی فلاح ادامه داد: بهزیستی در رسیدن به اهداف خود و باتوجه به جامعه خاصی که با آن سروکار دارد، همواره نیازمند تعاملات برون سازمانی است.
    وی تاکید کرد: تبادل اطلاعات، هم‌افزایی و تعامل سازنده بین دستگاهی تاثیر چشمگیری بر سرعت و کیفیت ارائه خدمات ما به جامعه هدف دارد.
    وجیحه محمدی فلاح از فرماندار فردیس خواست: شما از ارتباطاتان در راستات افزایش ارتقای اداری اداره کل بهزبستی به ما کمک کنید.
    وی ناسازگاری چارت اداری را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت تشکیل پرونده های مددجو، ساختمان اداری، ساختار اداری و تامین زیرساخت ها تقاضای ما از شماست.
    مدیرکل بهزیستی در پایان اعضای شورای معاونین بهزیستی استان را به فرماندار معرفی کرد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر