تصویر
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند
31 تیر 1402 - 10:46
3
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا کردند به منظور ایجاد بستر مناسب و گسترش همکاری و ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزشی و صنعتی و همچنین عملیاتی نمودن محوریت مهارت بنیان بر اساس شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا کردند
به منظور ایجاد بستر مناسب و گسترش همکاری و ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزشی و صنعتی و همچنین عملیاتی نمودن محوریت مهارت بنیان بر اساس شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.
این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر ارتقای شایستگی های حرفه ای هنرجویان، دانشجویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص منعقد شد.
بنابراین گزارش؛ استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارت های دیجیتال، حمایت از نخبگان و فعالیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و پویا برای جوانان، رفع کمبود نیروی متخصص بازار هدف، همکاری برای توسعه آموزش های مهارتی با هدف توسعه کسب و کارهای برگزاری بوت کمپ ها، همکاری در استقرار و‌ توسعه فرآیندهای شتابدهی برای توسعه کسب و کارهای نوپا و استفاده از حمایت های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص برگزاری دوره های مهارتی مرتبط با تکنولوژی های hitech و همچنین حمایت های آموزشی جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در استان البرز از شرایط و محورهای تفاهم نامه مذکور می باشد.
دوطرف در این تفاهم نامه متعهد شدند در ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.