تصویر
اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد بستر های مناسبی برای توسعه فرهنگی جامعه هستند
25 دی 1402 - 16:09
2
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست مشترک این معاونت با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به منظور توسعه مناسبات فرهنگی، هنری و سوادآموزی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست مشترک این معاونت با ا به منظور توسعه مناسبات ، هنری و سوادآموزی خبر داد.

عسگرپور گفت: اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد بستر های مناسبی برای توسعه فرهنگی جامعه و به ویژه افراد محروم از سواد که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، دارا می باشند.

وی تعامل فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش را لازمه تعالی امور علمی، فرهنگی و هنری دانست و افزود: همکاری خوب و مطلوب و با برنامه های اقدامی مشترک می تواند توسعه و تعالی اهداف این دو نهاد مقدس را در پی داشته باشد و استفاده از ظرفیت ها منجر به تعمیق تعلیم و تربیت و فرهنگ انقلابی شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: توسعه و ترویج آموزش علوم و فنون مختلف همراه با مهارت آموزی خانواده های کم سواد یا بی سواد یکی از اقداماتی است که سازمان نهضت سوادآموزی با جدیت دنبال می کند.
وی ادامه داد: ظرفیت های موجود اعم از علمی، تجهیزات و آموزشی در مجموعه های تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) در ریشه کنی بی سوادی تاثیر گذار است.
عسگرپور با تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها و نهادها و همچنین مردمی بودن سوادآموزی اظهار داشت: تلاش های دو سویه می تواند منجر به فرهنگ سازی و استقلال اقشار آسیب پذیر در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و هنری گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.