تصویر
اداره کل استاندارد استان البرز موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد
17 مرداد 1402 - 9:53
1
بر اساس بند 20 ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد متولی برگزاری مراسم و تعیین جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران می باشد که در این راستا سازمان ملی استاندارد ایران برای هفدهمین دوره مبادرت به ارزیابی و اهدای جوایز این دوره از جایزه ملی کیفیت نموده است.
ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس بند ۲۰ ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد متولی برگزاری مراسم و تعیین جایزه ملی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران می باشد که در این راستا سازمان ملی استاندارد ایران برای هفدهمین دوره مبادرت به ارزیابی و اهدای جوایز این دوره از جایزه ملی کیفیت نموده است.
بر این اساس اداره کل استاندارد استان البرز به عنوان تنها اداره کل استاندارد استانی در این طرح ملی شرکت و موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

گفتنی است جایزه ملی کیفیت ایران بر مبنای مدل کیفیت جهان اسلام مورد قبول ۵۷ کشور بوده و از بین ۵۰۰ شرکت کننده در این طرح ۱۴۷ شرکت توسط ۲۷۰ ارزیاب ، پایش شدند.

در استان البرز نیز تعداد ۱۶ واحد تولیدی/خدماتی متقاضی حضور در هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران بوده اند که از این تعداد ۸ واحد درخواست خود را نهایی کرده و ارزیابی آنها بر اساس اظهارنامه های ارسالی به دبیرخانه جایزه ملی کیفیت توسط تیم های ارزیابی مورد تایید سازمان ملی استاندارد انجام شده است.
از این تعداد شرکت پارس لانه ، آرد داران و خانه سلامت خودرو البرز موفق به اخذ نشان اهتمام به کیفیت شده اند، شرکت سیلیکون کابل یاقوت گواهی اشتهار به کیفیت یک ستاره، دو شرکت خودرو سازی مایان و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گواهی اشتهار به کیفیت دو ستاره و شرکت سیمیا گواهی حضور دریافت کرده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.