تصویر
اداره کل حقوقی شهرداری محل کار فنی و تخصصی است و نه اقدامات سلیقه ای
12 شهریور 1402 - 16:28
5
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: اداره کل حقوقی محل کار فنی و تخصصی است و نه اقدامات سلیقه ای ؛ این مهم در برخورد با پرونده ها حتی طرح یا عدم طرح شکایت مصداق دارد که در صورت لزوم ارائه خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر شورای اسلامی گفت: اداره کل حقوقی محل کار فنی و تخصصی است و نه اقدامات سلیقه ای ؛ این مهم در برخورد با پرونده ها حتی طرح یا عدم طرح شکایت مصداق دارد که در صورت لزوم ارائه خواهد شد.

مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در خصوص اداره کل حقوقی و پرونده های حقوقی اظهارداشت: از یکسال پیش تا کنون مکرر تذکر داده شده که در آرای صادره از دیوان عدالت اداری با موضوع تبدیل وضعیت نیروهای حجمی مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران دفاع مناسبی از سمت شهرداری کرج صورت نگرفته است و متاسفانه پیشنهادهای حقوقی ای که برای اعاده دادرسی مطرح شده نیز مورد توجه قرار نگرفته است .
دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در موردی ، فردی مهر پیمانکار خدمات شهر را جعل کرده است و از طریق آن یکی از اقوام خود را از طریق رأی دیوان به استخدام شهرداری درآورده است ، این در حالی است که در قراردادهای خدمات شهر نیروی خانم نداریم و شهرداری کرج نیز کاملا منفعلانه عمل نموده است در حالی که با اعلام رسمی جعل توسط پیمانکار مربوطه و انعکاس آن به دیوان قطعا چنین رایی صادر نمی گردید .
حاجی قاسمی یادآور شد: با شکایت یکی از پرسنل شهرداری کرج در موضوع حق جذب کارگری که با معیشت ۳۰۰۰ نفر از پرسنل ارتباط مستقیم دارد ، رای بدوی توسط دیوان عدالت اداری صادر شده است ، متاسفانه فرد شاکی مورد تهدید و بازخواست توسط برخی از مقامات شهرداری کرج قرار گرفته است که این روش صحیح نمی باشد و اگر شکایت ایشان برحق است ، داغ و درفش نشان دادن صحیح نیست .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.