تصویر
ادامه اجرای پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار
20 دی 1401 - 15:12
2
رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از ادامه اجرای بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار با اعتباری بالغ بر 2.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از ادامه اجرای بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور با اعتباری بالغ بر ۲.
۵ میلیارد تومان خبر داد.

سعید امیرانی‌زاده از ادامه اجرای بخشی از پروژه تعریض و بهسازی محور قزلحصار خبر داد و گفت: این پروژه در قالب ابلاغ افزایش مبلغ قرارداد در باند غربی از محدوده بعد از پل راه‌آهن آغاز شده است و به طول یک کیلومتر ادامه دارد.
وی افزود: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲.
۵(دو و نیم) میلیارد تومان از روز شنبه، ۱۷ دی‌ماه آغاز شده است و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان سال به پایان می‌رسد.
این مسئول با اشاره به اینکه محور قزلحصار یکی از مسیرهای پررفت‌وآمد در جنوب غربی کلان‌شهر است، گفت: طول این محور در لاین رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر است که با مشارکت اداره‌کل راهداری البرز، شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرداری‌های کرج، کمالشهر و در حال اجراست.
امیرانی‌زاده تصریح کرد: این پروژه با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی جهت افزایش ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
لازم به ذکر است تعهد راهداری البرز برای بهسازی و تعریض محور قزلحصار در مجموع ۶ کیلومتر بوده است که بهسازی و لایه روکش آسفالت آن انجام شده است و در واقع ادامه اجرای پروژه در راستای همکاری با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای تسریع روند تکمیل پروژه و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.