تصویر
ادامه جستجو ونجات توسط امدادگران هلال احمر در یازدهمین روز از سیل جاده چالوس
29 خرداد 1402 - 15:16
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ادامه جستجو و نجات در جاده کرج-چالوس با حضور تیم های واکنش سریع امداد و نجات کوهستان استان‌های تهران و البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ادامه جستجو و نجات در جاده -چالوس با حضور تیم های واکنش سریع امداد و نجات کوهستان استان‌های تهران و البرز خبر داد.

اعلام کرد: در یازدهمین روز از عملیات جستجو و نجات حادثه سیل و ریزش کوه جاده چالوس، یک تیم تخصصی ۵ نفره از استان البرز و یک تیم تخصصی ۵ نفره واکنش سریع از استان تهران حضور داشتند؛ که طی استقرار در محدوده تونل۲ با استقرار کارگاه‌های تخصصی کوهستان نسبت به انجام جستجو و نجات در این محدوده اقدام کردند.

خلفی تصریح کرد: طی روزهای گذشته ۱۵ تیم تخصصی ارزیاب، سیلاب،کوهستان، درمان، آنست در محدوده تونل یک تا تونل ۵،خوزنکلا و دریاچه و رودخانه کرج با بکارگیری تجهیزات تخصصی زنده یاب ،قایق جیمینی،کارگاه‌های تخصصی نجات ،سگ های جستجو و نجات ،هلی شات و بکارگیری جستجوی هوایی نسبت به انجام جستجوی ۲ نفر مفقودی قطعی و اعلامی خانواده‌ها و سایر مفقودین احتمالی در این محدوده اقدام کردند.
وی افزود: تلاش ها برای یافتن مفقودین ادامه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.