تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

ادامه روند پیگیری و واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول جوانی جمعیت در استان البرز
27 خرداد 1402 - 12:21
1
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان البرز در ششمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخصوص اقدامات انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به ارائه گزارش پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان البرز در ششمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخصوص اقدامات انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به ارائه گزارش پرداخت.

ششمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ، دبیری مشاور امور زنان و خانواده استانداری البرز و با حضور مدیران کل و معاونین در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.
حمید صفری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در ارائه گزارش راه و شهرسازی البرز گفت: تاکنون ۲۶۳۱ خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر که فرزند سوم و یا چهارم آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است در سامانه جهت دریافت تسهیلات زمین ثبت اطلاعات کرده‌اند که ۲۴۱ مورد احراز شرایط و در انتظار بررسی در سامانه هستند.
صفری افزود: ۶ نفر از خانواده‌های احراز شرایط شده تا به امروز قرارداد واگذاری زمین خود را طی مراسمی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ مصادف با ولادت امام رضا علیه‌السلام با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز دریافت کردند.
وی گفت: از خانواده‌های احراز شده، ۱۷۴ مورد در سایت جانمایی شده‌اند و تا پایان این ماه مدارک آن‌ها تکمیل خواهد شد و مدارک ۶۰ خانواده نیز آماده و در سایت اشتهارد پیش‌بینی شده است.
مرتضی ولی‌پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به بحران جمعیتی ایجاد شده در کشور، از همه دستگاه‌های عضو کارگروه جوانی جمعیت خواست تا در کارگروه‌های تخصصی خود راهکارهای درست، مؤثر و اجرایی در راستای تشویق، آسیب شناسی و رفع آسیب ارائه دهند.
گفتنی است مدیرکل راه و شهرسازی استان عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث جوانی جمعیت و اجرای این طرح ملی و استانی و وظایف محوله در این راستا بویژه واگذاری زمین به خانواده های واجد شرایط توسط اداره کل راه شهرسازی استان البرز را از پیگیریها و وظایف مهم این دستگاه خدمتگزار خواند و از خانواده های مشمول خواست نسبت به تکمیل مدارک خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.