تصویر
ارائه خدمات به ۱۳ هزار زائر اربعین در روز
27 شهریور 1401 - 9:44
4
رییس ستاد اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان البرز از خدمت رسانی به ۱۳هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در روز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس ستاد اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات استان البرز از خدمت رسانی به ۱۳هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در روز خبر داد.

امیر رحمانی، رییس ستاد اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات، گفت: پیش از آغاز اربعین حسینی به مدت دو هفته خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) را در موکب امام علی(ع) انجام شد، این موکب بزرگترین موکب استان البرز است که به همت خیرین، ستاد بازسازی عتبات استان البرز و شهرستان‌ها بر پا شد.
وی در خصوص آمار خدمت رسانی به زائرین، افزود: در روزهای اوج فعالیت و خدمت رسانی موکب امام علی(ع) روزانه بالغ بر ۱۲ الی ۱۳ هزار نفر بحث اسکان و پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام را داشتیم.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی و نزدیکی به اربعین حسینی هستیم و با توجه به اینکه نجف مبدا حرکت زائرین است الان با کاهش زائر مواجه هستیم.
این مقام مسؤول در زمینه ایجاد امکانات رفاهی برای زائرین, تصریح کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بود و با توجه به گرما سعی کردیم آرامش زائرین را فراهم کنیم و برای هر چادر کولر و آب مهیا بود و حتی با وجود قطع بودن آب در نجف ما قطعی نداشتیم، آب معدنی و آبسرد کن در اختیار زائرین قرار داشت.
وی ادامه داد: ۷۰ سرویس بهداشتی و حمام نیز در موکب امام علی (ع) برای استفاده زائران فراهم شده بود.
در مجموع ۶۰ چادر جهت اسکان زائرین اربعین حسینی توسط این مجموعه برپا شد.
رحمانی سلامت زائرین را اولویت موکب امام علی(ع) مطرح کرد و گفت: توانستیم با هماهنگی‌های انجام شده کمیته پزشکی خوبی را مستقر کنیم و دارو و خدمات درمانی به میزان کافی برای خانم ها و آقایان دایر بود.
همچنین وی از اختصاص یکی از چادرها جهت خدمت رسانی برای خیاطی، تعمیرات و خدمات رسانی بیشتر به زائرین خبر داد.
رحمانی در پایان تاکید کرد: تمامی این خدمت رسانی ها را مدیون مردم البرز، خیرین و زحمت کشان اربعین بودیم که توانستیم در سال ۱۴۰۱ در خدمت زوار اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.