تصویر
ارائه خدمات حمل و نقل به شهروندان از اولویت های مدیریت شهری فردیس است
02 دی 1402 - 13:08
1
سید حمید یعقوبی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: اتوبوس های خریداری شده در یک سال گذشته و گزارش های دریافتی از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس بیانگر تلاش مدیریت شهری و فعالان بخش حمل و نقل در خدمات دهی به شهروندان است.
ارسال توسط :
پ
پ

سید حمید یعقوبی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: اتوبوس های خریداری شده در یک سال گذشته و گزارش های دریافتی از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیانگر تلاش مدیریت شهری و فعالان بخش حمل و نقل در خدمات دهی به شهروندان است.

وی افزود: برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در مرحله اول نوسازی ناوگان تاکسیرانی، با اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر فردیس و سپرده گذاری در صندوق کارآفرینی امید و ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی جهت نوسازی تعداد ۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده اقدام، و در حال حاضر تعدادی تحویل شدند که در مقابل ساختمان اکومال رونمایی می شود.
رئیس شورای اسلامی شهرفردیس تصریح کرد: فاز دوم نوسازی تاکسی های فرسوده با ارائه تسهیلات ۲ میلیارد ریالی برای ۵۰ دستگاه دیگر آغاز شده و رانندگان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند.
یعقوبی با اشاره به اینکه تلاش مدیریت شهری در افتتاح یک پروژه در هر ماه است خاطر نشان کرد: اقداماتی در راستای تأمین رفاه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال انجام است که سرانه های فضای سبز و همچنین سرانه در مقایسه با دو سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.