تصویر
ارائه خدمات درمانی رایگان به ۱۶۰ نفر از اهالی روستای علی آباد گونه محمد شهر کرج
17 بهمن 1402 - 11:07
2
تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز متشکل از پزشکان متخصص و عمومی ، ماما و پرستار و بهیار با همراهی کانون بسیج سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ با حضور در روستای محروم علی آباد گونه محمد شهر کرج به اهالی این روستا خدمات درمانی رایگان ارایه کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین استان البرز متشکل از پزشکان متخصص و عمومی ، ماما و پرستار و بهیار با همراهی کانون بسیج سازمان نظام پزشکی بزرگ با حضور در روستای محروم علی آباد گونه محمد به اهالی این روستا خدمات درمانی رایگان ارایه کردند .

در این اعزام علاوه بر ویزیت و تجویز های دارویی و خدمات پاراکلینیکی ، غربالگری و شناسایی بیماران نیازمند درمان و ارجاع آنان برای ادامه روند درمان نیز انجام پذیرفت .
گفتی است در این برنامه ۱۶۰ نفر از اهالی روستای علی آباد گونه محمد شهر کرج با حضور پزشکان متخصص داخلی و عمومی ، کارشناسان مامایی و پرستاران و بهیاران اعزامی کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز مورد معاینه رایگان و تجویز های دارویی و درمانی قرار گرفتند .
شایان ذکر است این برنامه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با هماهنگی کانون بسیج سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ و سپاه ناحیه محمد شهر و اعضای هیأت امنای مسجد قمر بنی هاشم روستای علی آباد گونه و همراهی شورا و دهیاری روستا انجام پذیرفت .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.