تصویر
ارائه خدمات دندانپزشکی به کارگران البرز در تعطیلات عید فطر
17 اردیبهشت 1401 - 11:24
1
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری اردوی رایگان جهادی پزشکی و دندانپزشکی همزمان با هفته کارو کارگر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه استان البرز از برگزاری اردوی رایگان جهادی پزشکی و دندانپزشکی همزمان با هفته کارو کارگر خبر داد.

عبدالله دارایی، سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، در حاشیه برگزاری فعالیت گروه‌های جهادی پزشکی و دندانپزشکی ویژه کارگران استان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کاروکارگر اظهار کرد: همزمان با هفته کارو کارگر اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همت و همکاری گروه جهادی پزشکی یاس فاطمی و گروه جهادی شهید عسگری همزمان با عید سعید فطر ویژه کارگران عزیز برگزار می‌شود.
این مقام مسؤول با بیان اینکه این اردو ویژه کارگران است، تصریح کرد: هدف ما این است که گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه کارگران حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی برداریم.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و با ارزش تر از کمک رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا با کمترین امکانات تمام تلاش خود بکار خواهند گرفت اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.