تصویر
ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهری به معلولان
17 بهمن 1402 - 18:17
1
علی پیری جابری در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان اظهار کرد: شهرداری فردیس از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون نسبت به خرید ۳۱ دستگاه اتوبوس آتروس O457 که دارای رمپ ویژه استفاده معلولان می باشد اقدام نموده و در حال حاضر مورد استفاده آن ها قرار دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

علی پیری جابری در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون نسبت به خرید ۳۱ دستگاه اتوبوس آتروس O457 که دارای رمپ ویژه استفاده معلولان می باشد اقدام نموده و در حال حاضر مورد استفاده آن ها قرار دارد.

وی افزود: به علاوه پیمانکار اجرای سیستم کارت بلیط الکترونیک (پرداخت کرایه) ناوگان حمل ونقل عمومی از طریق مناقصه عمومی انتخاب و پس از انعقاد قرارداد، در حال فراهم نمودن زیر ساخت مالی جهت شارژ کارت بلیط و … می باشد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در ادامه تاکید کرد: پس از راه اندازی کارت بلیط با استعلام از مراجع ذیربط لیست معلولان شامل طرح قانون حمایت از معلولان، اخذ و در صورت مراجعه این عزیزان به شهرداری، کارت بلیط رایگان مطابق قانون به آنها تحویل داده خواهد شد.
پیری جابری خاطرنشان کرد: این سازمان اقداماتی اینچنین را با در نظر گرفتن حقوق شهروندی معلولان و با هدف سهولت در تردد برای استفاده از امکانات شهری و پرداختن به کارها و فعالیت های وروزمره آن ها انجام داده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.