تصویر
ارائه خدمت به مردم یکی از سیاستهای مهم دولت شهید رئیسی است
07 تیر 1403 - 23:04
1

طی مراسمی با حضور مدیر کل پزشکی قانونی استان البرز دکتر کمالی، امام جمعه ماهدشت حجت الاسلام والمسلمین رادمرد، شهردار محترم دکتر نصیری و جمعی از مسئولان شهری ، اداره پزشکی قانونی ماهدشت افتتاح شد.در این مراسم امام جمعه ماهدشت ضمن تشکر از مدیرکل محترم پزشکی قانونی استان در خصوص تدبیر ارزشمندشان در افتتاح این […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی مراسمی با حضور مدیر کل پزشکی قانونی استان البرز دکتر کمالی، امام جمعه حجت الاسلام والمسلمین رادمرد، شهردار محترم دکتر نصیری و جمعی از مسئولان شهری ، اداره پزشکی قانونی ماهدشت افتتاح شد.
در این مراسم امام جمعه ماهدشت ضمن تشکر از مدیرکل محترم پزشکی قانونی استان در خصوص تدبیر ارزشمندشان در افتتاح این اداره افزود: ارائه خدمت به مردم و در دسترس بودن آن یکی از سیاستهای مهم دولت شهید رئیسی است که در راستای ارتقاء خدمت دهی به مردم فهیم شهر ماهدشت ، اداره پزشکی قانونی ماهدشت افتتاح شد.
وی ابراز امیدواری کرد که ان شاءلله این اقدام منشا خیر باشد و میزان سهولت خدمات پزشکی قانونی در این منطقه افزایش چشمگیری داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین رادمرد در پایان از همه دست اندرکارانی که موجبات تکمیل و افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی ماهدشت را فراهم کردند ، تشکر کرد و برای همکارانی که در این مجموعه فعالیت خواهند داشت، آرزوی توفیق کرد.مسئولین شهری در ادامه از دادگستری ماهدشت که در حال ساخت است ، بازدید و تاکید بر تسریع در روند ساخت آن کردند. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.