تصویر
ارائه ۸۲۰ نفر ساعت آموزش برای دانش آموزان توسط شرکت گاز البرز
09 اسفند 1401 - 11:19
3
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: این شرکت برای هزار و 70 دانش آموز به میزان 820 نفر ساعت آموزش حضوری از ابتدای سال انجام داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: این شرکت برای هزار و ۷۰ دانش آموز به میزان ۸۲۰ نفر ساعت آموزش حضوری از ابتدای سال انجام داده است.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این شرکت برای آموزش های خود از طریق مدارس و دانش آموزان برنامه ریزی ویژه و کلانی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: در این راستا شرکت گاز استان البرز برای هزار و ۷۰ دانش آموز به میزان ۸۲۰ نفر ساعت آموزش حضوری از ابتدای سال انجام داده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: با توجه به غیر حضوری بودن مدارس در برخی از ایام و آموزش دیجیتال این شرکت از این نکته غافل نبوده و آموزش های خود را در بستر پلتفرم شاد دنبال کرده و در دو نوبت آموزش از طریق این نرم افزار برای دانش آموزان به صورت مجازی به میزان ۳ هزار و ۷۵۰نفرساعت در دو جلسه ۳۸ دقیقه و ۲۴ دقیقه به تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ و۲ هزار و ۷۰۰ نفر بازدید کننده انجام داده است.
غفاریان تعداد مانور های برگزار شده در شرکت گاز استان البرز را ۲۰مورد عنوان کرد و ادامه داد: در این شرکت ۴۸۷ هزار و ۷۰۱ نفر ساعت بدون حادثه برای کارکنان رسمی و قراردادی و یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر ساعت کار بدون حادثه برای پیمان کاری و تعداد یک مورد حادثه فوتی پیمان کاری حجمی در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.