تصویر
ارایه خدمات بهتر به کارگران البرز به ویژه در بحث معیشت در دستور کار است
11 اردیبهشت 1401 - 7:58
2
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز پیگیری مستمر برای ارایه بهترین خدمات به کارگران به ویژه در بحث مزد و معیشت این قشر زحمت کش را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه البرز پیگیری مستمر برای ارایه بهترین خدمات به کارگران به ویژه در بحث مزد و معیشت این قشر زحمت کش را از اولویت های این اداره کل عنوان کرد.

عبدالله دارایی در جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نمونه و کارآفرینان برتر البرز گفت: خداوند را شاکریم که پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، امسال توانستیم این جشنواره را برگزار کنیم و از کارگران، کار آفرینان و گروه های کار نمونه استان به عمل بیاوریم.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره هم در سطح ملی و هم در سطح استانی برگزار می شود، گفت: در سطح ملی جشنواره که با حضور رییس جمهور برگزار شد ، یک شرکت تعمیرات نیروگاهی در حوزه صنعت استان البرز به عنوان گروه کار نمونه کشوری انتخاب شده است.
دارایی افزود: طبق شاخص های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از بررسی های انجام شده ۳۰ نفر از کارگران، کار آفرینان و گروه های کار البرز به عنوان نمونه انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: ما به عنوان متولی ضمن تجلیل از مقام شاخص کارگران که درخط مقدم تولید هستند ، ضروری است این انگیزه و روحیه را در این قشر فعال جامعه تقویت کنیم تا اطمینان حاصل نمایند که مسوولان قدردان زحمات آنان هستند.
دارایی افزود: بحث مزد و معیشت کارگران در حال پیگری های مستمر است و ما با همراهی سایر دستگاه های مرتبط سعی می کنیم بهترین خدمات را به این قشر زحمت کش ارایه دهیم منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.