تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ارتباط صنعت و دانشگاه یک الویت مهم جهت تحول اقتصادی و رونق تولید است
28 آذر 1402 - 11:20
2
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز با تاکید بر تلاش در جهت رفع موانع تولید و اشتغال، گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه یک الویت مهم جهت تحول اقتصادی و رونق تولید است.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز با تاکید بر تلاش در جهت رفع موانع تولید و اشتغال، گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه یک الویت مهم جهت تحول و رونق تولید است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار ان یوسفی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز، در دیدار و هم اندیشی با افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد هشتگرد و جمعی از اساتید و دانشجویان نخبه این دانشگاه و طی بازدید از نمایشگاه دست آورد‌های دانش بنیان این مجموعه علمی دانشگاهی، اظهار داشت: ارتباط و تعامل سازنده صنعت و دانشگاه یک حلقه مفقوده در رونق تولید و اشتغال کشور و استان البرز، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز می‌کوشد با نقش آفرینی در رفع موانع تولید در این زمینه کارگشا باشد و بتواند بستر ارتباط حداکثری صنعت و دانشگاه را فراهم آورد.

وی با اشاره به ضرورت حضور نیروی کار ماهر و تحصیل‌کرده در فرآیند تولید، افزود: نیرو‌های تحصیل‌کرده و دارای دانش با حضور در عرصه صنعت می‌توانند ضمن تجاری سازی ایده‌های خود، از تجربه فعالیت در عرصه صنعت جهت خلق محصولات نوین و با کیفیت استفاده کنند.
در ادامه این نشست افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی هشتگرد ضمن ارائه گزارشی درباره دست آورد‌های علمی این دانشگاه، عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی هشتگرد با برخورداری از ۷۰۰ دانشجو در ۱۸ رشته صنعتی مشغول فعالیت است؛ و‌ی با بیان اینکه تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصول تجاری با کمک و مشاوره اساتید یکی از اهداف مهم علمی کاربردی هشتگرد است، خاطرنشان کرد: ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت یکی از اهداف مهم ما است که امیدواریم با حمایت‌های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز، هر چه زودتر بستر این ارتباط سازنده فراهم شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.