تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ارتباط پلیس و روحانیت زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی را فراهم می کند
20 اسفند 1401 - 15:07
2
فرمانده انتظامی استان در همایش ائمه جمعه استان البرز با اشاره به لزوم حمایت همه دستگاه ها و روحانیت از اقدامات پلیس در ارتقاء امنیت جامعه، گفت: ارتباط پلیس و روحانیت زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش آسیب ها را فراهم می کند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در همایش ائمه جمعه استان البرز با اشاره به لزوم حمایت همه دستگاه ها و روحانیت از اقدامات پلیس در ارتقاء امنیت جامعه، گفت: ارتباط پلیس و روحانیت زمینه ارتقاء امنیت و کاهش آسیب ها را فراهم می کند.

سردار "حمید هداوند" در همایش ائمه جمعه استان البرز که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در این برهه زمانی گفت: نقش ائمه جمعه در روشنگری ابهامات ایجاد شده بسیار مهم و اثرگذار می باشد.
سردار "هداوند" با بیان اینکه حمایت ائمه جمعه و روحانیت از طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نقش ویژه ای در موفقیت طرح ها دارد، گفت: همه دستگاه ها بایستی با انجام وظیفه خود در قبال مسائل به گونه ای اقدام کنند که اقدامات پلیس حلقه آخر باشد.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز ارتباط چهره به چهره روحانیت و ائمه جمعه با مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: روحانیت معزز بایستی با حضور در جمع مردم به شبهاتی که دشمنان در ذهن جوانان ایجاد می‌کنند، پاسخ دهد.
در پایان ارتباط پلیس و روحانیت را ناگسستنی اعلام کرد و گفت: حمایت های روحانیت از اقدامات پلیس می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت ماموریت های ما داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.