تصویر
ارتقاء تعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با شرکت فخر ایران
02 دی 1402 - 17:11
3
نشست مشترک مسئولین هلال احمر استان البرز و شرکت فخر ایران در راستای افزایش تعامل و ایجاد بسترهای فعالیت آموزشی و بشردوستانه در شهرستان نظرآباد مدیرعامل هلال احمر البرز بهمراه معاونین و رییس جمعیت هلال احمر نظرآباد با مدیرعامل و مسئولین شرکت فخر ایران، در خصوص راهکارهای ارتقاء آموزش های همگانی و ایجاد بسترهای فعالیت های بشردوستانه در این شهرستان جلسه ای مشترک برگزار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست مشترک مسئولین هلال احمر استان البرز و شرکت فخر ایران در راستای افزایش تعامل و ایجاد بسترهای فعالیت آموزشی و بشردوستانه در شهرستان
مدیرعامل هلال احمر البرز بهمراه معاونین و رییس جمعیت هلال احمر نظرآباد با مدیرعامل و مسئولین شرکت فخر ایران، در خصوص راهکارهای ارتقاء آموزش های همگانی و ایجاد بسترهای فعالیت های بشردوستانه در این شهرستان جلسه ای مشترک برگزار کرد.
خلفی اظهار داشت: شرکت ها و موسسات بزرگ با استفاده از اعتبار و امکانات و توانمندی‌های تخصصی خود می‌توانند با همکاری جمعیت هلال احمر بسترهای مناسبی برای ارتقاء آگاهی عمومی در سطح جامعه ایجاد نمایند و با توجه به اینکه موسسات و شرکت هایی که در امور عام المنفعه هلال احمر مشارکت نمایند، با توجه به میزان کمک ها از پرداخت مالیات معاف می‌شوند، می‌توانند از این مزیت در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش تعامل با موسسات خیریه و کمک به معیشت اقشار کمتربرخوردار قدم بردارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.