تصویر
ارتقاء همکاری فرهنگی پلیس با شهرداری کرج
15 شهریور 1401 - 14:22
3
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با معاون فرهنگی ورزشی شهرداری کرج بر ارتقاء همکاری مجموعه انتظامی و شهرداری کرج تاکید کرد سرهنگ "سید مرتضی موسوی" با "برجی" معاون فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج دیدار و در این دیدار بر ارتقاء همکاری های 2 مجموعه تاکید شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و فرماندهی انتظامی استان در دیدار با معاون فرهنگی بر ارتقاء همکاری مجموعه انتظامی و شهرداری تاکید کرد
سرهنگ "سید مرتضی موسوی" با "برجی" معاون فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج دیدار و در این دیدار بر ارتقاء همکاری های ۲ مجموعه تاکید شد.
سرهنگ "موسوی" در این دیدار گفت: همکاری شهرداری کرج و پلیس در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می تواند موثر باشد و باید زمینه ای فراهم شود تا محصولات و پوشاک محجبه در نقاط پرتردد شهر به شهروندان عرضه شود.
وی با اشاره به نقش فرهنگ سازی و آگاهی شهروندان در پیشگیری از سرقت، افزود: پلیس آمادگی دارد تا با همکاری شهرداری در زمینه آموزش پیشگیری از سرقت برای مدیران ساختمان های مسکونی اقدام کند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بسیاری از معضل های اجتماعی را می توان با اقناع افکار عمومی پیشگیری کرد، گفت: پلیس در این زمینه با حضور فعال در فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام داده و با هکاری مجموعه شهرداری می تواند در تولید آثار فاخر فرهنگی تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: همکاری شهرداری با انتظامی می تواند در پیشگیری از آسیب و معضل های اجتماعی پیشگیری کند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.